بــــــــــــابـــــــــــــایـــــــــی؟؟

 

 

 

 

دختر: بابا؟!

 

بابا: جونه بابا؟!

 

دختر: چرا تو داری قاقالی لی درست میکنی؟!

 

بابا: مگه تو فضولی؟! تو فقط بخور...

 

دختر: اِاِاِ... بابا بگووو؟؟

 

بابا: خب توله ی من مامانی مریض شده باید استراحت کنه...

 

دختر: هر کسی که مریض میشه دیگه نمیتونه قاقالی لی درست کنه؟!

 

بابا: آره دیگه... فقط باید استراحت کنه...

 

دختر: بابایی؟!

 

بابا: جونه بابایی؟!

 

دختر: تو مامان و بیشتر دوست داری یا منو؟!

 

بابا: توله سوالای سخت میپرسی هاا...

 

دختر: بگوو دیگه بابایی؟!

 

بابا: مامانی رو...

 

دختر: پس من چی؟!

 

بابا: ای جانم... تو رو هم دوست دارم ولی مامانتو بیشتر دوست دارم...

 

دختر: چرا؟؟

 

بابا: خب عشقمه دیگه...

 

دختر: بابایی؟!

 

بابا: جونه بابایی؟!

 

دختر: منم مامانی رو بیشتر از تو دوست دارم...

 

بابا: ای شیطون...

 

دختر: اِ خب قاقالیای مامانی از مال تو خوشمزه تره...

 

بابا: باشه توله تسلیم... مامانی رو از من بیشتر دوست داشته باش...

 

حالا بپر تو بغل بابا خستگیش در بره...

 

دختر: آخ جون... دوست دارم بابایی...

 

بابا: چیشد؟؟ تو که گفتی مامانو دوست داری...

 

دختر: آآآآره... ولی مامان که الان اینجا نیست... ツ ツ بهش نگیاااا...

 

بابا: باشه... تو هم دختره ما



نظرات شما عزیزان:

رومینـــــــــا
ساعت14:49---9 فروردين 1394
وووووووووووویییییییییییی جیییییییییگگگگگگگگگگگگگگگگگررر ررررررررر
پاسخ:خخخخخ


sepideh
ساعت10:36---22 اسفند 1393
elahiiiiiiiii,kheeeeeyli ghashang bood samaneeee,akhey
abji vebet aalieee,hagha k ajie khodami
پاسخ:فداتـــــــــ سپیده جوونم ... وخ کردی یه خورده نوشابه واکن واس خودت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393برچسب:, | 20:23 | نویسنده : Şค๓คຖēh |
.: Weblog Themes By Theme98.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس